evet sabahtan beri o kadar çok yoruldum ki ama hepsine değdi!...sahneye çıkınca görenler görmüştür epey bir salona bakakaldım inanılmaz bir kalabalık vardı (: güzel çaldık smoke'umuzu hem jüriden hem de dinleyen arkadaşlarımızdan aldığımız tepkiler çok güzeldi (: çok teşekkür ediyoruz herkese (:
özellikle bu forumdaki çoğu arkadaşımla görüştüm hepsine tekrar selamlar (: mükemmel bir gündü çok teşekkürler bizlere böyle bi imkan sunanlara (: çok güzel bir anı olarak kalacak (:
görüştüğümüz, bizlere yardımcı olan, destekleyen ve kulisteki -tarlaya ektim soğan .p ve atanur oğuz lisesi (:
bütün arkadaşlara çok çok teşekkürler (:
korkmaz yiğit anadolu lisesi-smoke on the water (: