Her sene oldugu gibi bu senede kasdav sitresli ve yorgun gecti fakat yine herzamanki gibi eglenceliydi tum okullara cok tesekurler abartı kotu calan yoktu herkes kendi çapında bir seyler yapmaya calıstı atmosfer cok güzeldi keske kavgalar olmasaydı biz cok eglendik umarım sizide eglendirmişizdir.
Kaan ACUROL
HAYDARPASA TEKNİK OKULLARI
RAMSTEIN - DU HAST
bu arada aklıma cok takıldı izleyenler acaba cevap verebilirmi bazı yerlerde wah kullandım duyuldumu acaba bunlar? :))