rip van winkle 'a ,
arkadaşım neden müdürünüz böyle bir engel çıkartıyor size =)
27 Mart 2007 Salı | Yazan: the hue
kendisi yarışmayla ilgili çok az şey biliyo da o yüzden... okulun reklamını yapmicak herhangi bi jürisel şeyle ilgilenmek istemiyo bi de... kalite ödülleri onun dikkatini daha çok çekiyo müzik yarışmalarından.. bu benim fikrim inşallah yanlış bişey söylemiyorumdur kaydırır ayağımı valla :P kendine göre haklıydı geçen sene ama bizi çok üzdü bakalım bu sene farkına varmıştır inşallah üzdüğünün :)