yaff hafta içi okuldan çık bi ögrenci belgesi için taksime bunun fotokopisini fakslasak olmuyomu?
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: vomitandscream
Ne yazık ki hayır.Getirmeniz gerekiyormuş.Eğer 24 Mart Cumartesi getirmiş olsaydınız bir sorun olmayacaktı.Sırf öğrenci belgeleri de değil.Herhangi bir eksik belgesi olan varsa getirmeleri geiyor.
Başarılar.