Bu arada arkadaşlar 24 Mart günü eksik belge getiren arkadaşlar lütfen belgeleri tamamlayıp 5 Nisan Perşembe gününe kadar getiriniz.Özellikle bir çok okulun öğrenci belgeleri eksiği var.Bilgilerinize.
Başarılar. :)
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: Elerki
kesin bizim müzikçi unutmuştur öğrenci belgelerini .p telefonunu da açmıyo zaten :s