mert ya naptın olm ben ölesine göndermiştim sana.. :))
neyse..bunu çalmıcaz galiba ya daha belli değil karar veremiyoruz ama büyük ihtimal çalınmayacak..
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: _Lothlorien_
SLayraCkEr noluyo ya taraf tutuyosun sen! .p niye sarsıyosun ki şimdi ne gerek var ki yani :)