kadıköy anadolu lisesi olarak the darkness - i believe in a thing called love ile katılıcaz... geçen sene müdürümüz finalde sahne almamıza izin vermemişti bu sene de finale kalırsak izin vericekmiş dediğine göre.. son senem falan dinlemicem artık çıkıcam çünkü katılmak isteyen tipler çok fenaydı... el atmam lazımdı :P