bence creeping death çalıcak olanlar çok saglam olucak.hangi gün çıkıcaksınız?başarılar...
25 Mart 2007 Pazar | Yazan: vomitandscream
abi ben de çok sıkı metallica fanıyım bana kalsa hepimiz çıkıp metallica çalıp saygı platformu oluşturalım ama bu yarışmada gitmiyo be metallica çok banal :):) nys başarılar yine de. eğleniriz en azından ;)