ya ben grupları görmeden ezberden taraf olmiim, sen hile yapmış oluyorsun çünkü tanıdık vasıtası ile :)
ya ne zaman adam gibi bi orkestra çıkar, klavyeleri ile, bassı ile, vokalleri ile Grease i çalar o zaman derim "KASDAV bee abii" die :)
Aslında ben bu sene trompet li trombon lu bi ska veya cover grubu filan bekliyorum..
Öyle bi grubuda böyle dört dörtlük bi görsem gözüm açık gitmicem valla öbür tarafa..