Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 15 Mart 2007 00:00 • #626641
    bu arada amatör gruplar için ayrı bir kategori olabilirmiş.. yarın detaylı bilgi alıp olup olmadığı hakkında bilgi verecegim bende size..

    Cihan - KEAL
    15 Mart 2007 Perşembe | Yazan: minyatur


    +1 bekliyoruz ;)
  • JaNsU • 16 Mart 2007 00:00 • #626642
    Elerki sen End Pro.'dan maaş falan istesene yau... sigorta falan da yapsınlar... bu çaba, bu emek, bu bilgi payaşımı... helal. hadi bakalım:)
  • caan • 16 Mart 2007 00:00 • #626643
    ARKADASLAR RICA ETSEK YAVAS YAVAS KADROLARIMIZI VE CALACAGIMIZ PARCALARI YAZABILIRIMIYIZ??MERAK EDIYORUZ:))
  • caan • 16 Mart 2007 00:00 • #626644
    bılmıyorum davulcu arkadaslarım bana katılırmı ama gecen sene crash ve rıde vardı ıkı zılle gecırdı cogu arkadaslar..bu sene en azından bı chına olsun..ek olarak..
  • caan • 16 Mart 2007 00:00 • #626645
    bılet fıyatlarıda uygun acıkcası 15 beklıyordum elemelerı..bızde mensucat santral anadolu lisesi olarak gecen sene oldugu gıbı bu senede oradayız daha sert bır parcayla,turkce tabıkı..herkese basarılar..
  • can182 • 16 Mart 2007 00:00 • #626646
    BC237 GELİYOR KASDAVDA GÖRÜŞÜRÜZ
  • deepestpurple_ • 16 Mart 2007 00:00 • #626647
    nasıl yaa ne amatörü? anlamadım muhabbeti? (: bir de bu 4 dk sınırlaması gerçekten var mı öyle bir şey yaa? e bizim şarkı 5.40 dı bugün çaldığımızda nolucak şimdi? şarkıyı kesip biçemeyiz ki nerde kaldı sanat? (:
  • deepestpurple_ • 16 Mart 2007 00:00 • #626648
    bu arada teşekür ederim Metalli_CaT !!! (: önemli olan bgm'de çalmak valla benim için..! (:
  • motmetal • 16 Mart 2007 00:00 • #626649
    caan dediklerine katılıyorum. daha sert bir parça mensucat tan bu sene vokal de benim güveniyorum sesime inşallah çıkıcaz finallere ! :D
  • st Anger • 16 Mart 2007 00:00 • #626650
    kimse boşuna heveslenmesin 1. BC237 2. kim????