-
bu arada amatör gruplar için ayrı bir kategori olabilirmiş.. yarın detaylı bilgi alıp olup olmadığı hakkında bilgi verecegim bende size..
Cihan - KEAL
15 Mart 2007 Perşembe | Yazan: minyatur
+1 bekliyoruz ;)
-
Elerki sen End Pro.'dan maaş falan istesene yau... sigorta falan da yapsınlar... bu çaba, bu emek, bu bilgi payaşımı... helal. hadi bakalım:)
-
ARKADASLAR RICA ETSEK YAVAS YAVAS KADROLARIMIZI VE CALACAGIMIZ PARCALARI YAZABILIRIMIYIZ??MERAK EDIYORUZ:))
-
bılmıyorum davulcu arkadaslarım bana katılırmı ama gecen sene crash ve rıde vardı ıkı zılle gecırdı cogu arkadaslar..bu sene en azından bı chına olsun..ek olarak..
-
bılet fıyatlarıda uygun acıkcası 15 beklıyordum elemelerı..bızde mensucat santral anadolu lisesi olarak gecen sene oldugu gıbı bu senede oradayız daha sert bır parcayla,turkce tabıkı..herkese basarılar..
-
BC237 GELİYOR KASDAVDA GÖRÜŞÜRÜZ
-
nasıl yaa ne amatörü? anlamadım muhabbeti? (: bir de bu 4 dk sınırlaması gerçekten var mı öyle bir şey yaa? e bizim şarkı 5.40 dı bugün çaldığımızda nolucak şimdi? şarkıyı kesip biçemeyiz ki nerde kaldı sanat? (:
-
bu arada teşekür ederim Metalli_CaT !!! (: önemli olan bgm'de çalmak valla benim için..! (:
-
caan dediklerine katılıyorum. daha sert bir parça mensucat tan bu sene vokal de benim güveniyorum sesime inşallah çıkıcaz finallere ! :D
-
kimse boşuna heveslenmesin 1. BC237 2. kim????