bu arada amatör gruplar için ayrı bir kategori olabilirmiş.. yarın detaylı bilgi alıp olup olmadığı hakkında bilgi verecegim bende size.. Cihan - KEAL 15 Mart 2007 Perşembe | Yazan: minyatur