hehe :) aa estagfurullah niye almayalım canım..
frzBi de olabilir, ne istersiniz? "hâlk" ne diyor? :D ozel mesaj da atılmıyomus burdan mı haberleselim..
ha masis benim bir de. bu genci de aydınlatın bi yahu bakın halk aydınlanmak istiyor :)
gelsenize programlara konserlere bi yuzunuzu gorelim