Lise Hayatım Boyunca Katılmadım Sonuna Geldim Yine Katılmayacağım...Hani etkinlik falan iyidir de....Ülkemizde Herşeyin Cıvkı Çıktığı İçin Bunun Da Çıktı...Ne diyeyim; İnşallah Bu seferki güzel geçer...Ama Önüne gelen çıkıp saçma sapan şovlar yapar ve aptal aptal coverlar çalarsa, iki akor basan Kasdav'da çıktım ben derse ben kendimi ve arkadaşlarımı o mekana sokmam Ama gidenlere de başarılar dilerim...