ya arkadaşlar biz gebze kolejiiz gebze kocaeliye bağlı katılabilirmiiz!!biz kasdava fax no verdik okulun ama fax gelmedi ist. çapındamı sadece bu yarışma??cevap yazarsanız çok sevinirim=)
13 Mart 2007 Salı | Yazan: doukancix
Bu arada 'doğukancix' rumuzlu arkadaş bana özel mesaj atıyor ama eş-dost listesinde olmadığım için cevap veremiyormuşum. :) Buradan söyleyeyim,
İstanbul'a bağlı olmayan liseler bu sene yarışmaya katılamıyorlar.
Bunun haricinde okulların hepsine faks gönderilmiş olması lazım ama siz yine de okullardaki memurlara sorun,bazen gözden kaçabiliyor.Bunu da 'vomitandscream' sormuştu ama ona da özel mesaj atamıyormuşum. :)