16 Mart'a kadar yarışmaya katılacak olan okullar kendilerine gönderilmiş olan faksa katılmak istediklerini belirten bir cevap yollayacaklar.
Ayrıca; arkadaşlar demo diye bir şey yok.Sizi canlı performanslarınıza göre değerlendirecekler.24 Mart'ta elden teslim edilecek olan sadece başvuru formları ve eğer beste dalında da yer alacaksanız bestenizin sözleri ve notaları olacak.Ayrıntılı bilgi için bana özel mesaj atabilirsiniz ya da buradan sorduğunuz sorulara yanıt vermeye çalışabilirim.Ayrıca yakında açılacak olan yarışmanın resmi sitesinden de takip edebilirsiniz.