nasıl yaa ne amatörü? anlamadım muhabbeti? (: bir de bu 4 dk sınırlaması gerçekten var mı öyle bir şey yaa? e bizim şarkı 5.40 dı bugün çaldığımızda nolucak şimdi? şarkıyı kesip biçemeyiz ki nerde kaldı sanat? (:
16 Mart 2007 Cuma | Yazan: deepestpurple_
O olay netlik kazanacak amatör durumu Cihan arkadaşımızdan öğreneceğiz.Onun haricinde 4 dk olayı hep vardı yine olacak çünkü çok fazla grup oluyor ve çok uzun sürüyor zaten yeterince.Onun haricinde 4dk'da kes bitir de değil tabi 4buçuk dk.ya kadar bir şey olmuyor genelde ;D Ama her sene insanlar kırpmak zorunda kalıyor mecbur artık :/