Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 16 Mart 2007 00:00 • #626651
    nasıl yaa ne amatörü? anlamadım muhabbeti? (: bir de bu 4 dk sınırlaması gerçekten var mı öyle bir şey yaa? e bizim şarkı 5.40 dı bugün çaldığımızda nolucak şimdi? şarkıyı kesip biçemeyiz ki nerde kaldı sanat? (:
    16 Mart 2007 Cuma | Yazan: deepestpurple_


    O olay netlik kazanacak amatör durumu Cihan arkadaşımızdan öğreneceğiz.Onun haricinde 4 dk olayı hep vardı yine olacak çünkü çok fazla grup oluyor ve çok uzun sürüyor zaten yeterince.Onun haricinde 4dk'da kes bitir de değil tabi 4buçuk dk.ya kadar bir şey olmuyor genelde ;D Ama her sene insanlar kırpmak zorunda kalıyor mecbur artık :/
Bu konunun tüm mesajları