Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 18 Mart 2007 00:00 • #626683
    elerki abı senın okul ısmı ne:)) siz hangı parcayla katılacaksınız:))) bırazda sen anlat abı
    18 Mart 2007 Pazar | Yazan: caan


    Ben 4 sene katıldım yarışmaya Göztepe İhsan Kurşunoğlu Anadolu Lisesi öğrencisi olarak.İlk ikisinde keman son ikisinde vokal olmak üzere...Bizim okulla çeşitli ödüller aldık.Şimdi mezunum.Bir aksilik olmazsa kuliste görevliyim bu sene.Bunun haricinde burada size bilgi vermeye çalışıyorum elimden geldiğince.Başarılar. :)
Bu konunun tüm mesajları