elerki abı senın okul ısmı ne:)) siz hangı parcayla katılacaksınız:))) bırazda sen anlat abı
18 Mart 2007 Pazar | Yazan: caan
Ben 4 sene katıldım yarışmaya Göztepe İhsan Kurşunoğlu Anadolu Lisesi öğrencisi olarak.İlk ikisinde keman son ikisinde vokal olmak üzere...Bizim okulla çeşitli ödüller aldık.Şimdi mezunum.Bir aksilik olmazsa kuliste görevliyim bu sene.Bunun haricinde burada size bilgi vermeye çalışıyorum elimden geldiğince.Başarılar. :)