tesekkurler mr.elerki:)yuzyuze bıde gorussek ıyı olur.tanısmak ısterım.belkı kulıste mensucat santralada bı ugrarsın:)
Elerki ile el sıkışmak 10 Euro, tüyo almak 15 Euro, yemek yemenin saati 20 Euro, özel ziyaretler ve diğer aktiviteler için lütfen JaNsU veya SLayraCkEr ile irtibata geçiniz..
:D :D :D