Arkadaşlar.Cihan arkadşımızın dediği gibi amatör gruplar yarışamıyor.Böyle bir söylenti çıktı ama doğrulanmadı organizatör şirket doğrlamadı sorduumuzda.Yani yok öyle br şey. :)
Elerki, bak sen ben masis, alper, bir de davulcu bulalım grup kuralım Boeing737, frzBi nin alt grubu olarak çıkarız :)
Uyar bana :D ;p Hala cvap gelmedi frzBi için ama :/ Olur umarım! ;D
Davul için ekipmanlar hakkında bilgiyi yakın zanmanda vermeye çalışacğım.
Herkese başarılar. :)