hiç anlamadığım tek şey, kendi okulum bitti deyip konser alanını terketmektir!.. durum böyle olunca da haksızlık hat safhada oluyo istemeden de olsa. mesela bugün saat 6-7 civarnda çıkanlar çok şanslıydı çünkü salon tıklım tıklımdı.. ama zaman geçtikçe salon boşaldı ve neredeyse sabah 5000 kişiye verilen konser 1000 kişiye verilmeye başladı.. ben bunun adil olduğuna inanmıyorum!
29. sırada kadıköy intaş lisesi olarak blinded in chains ve beste olarak confusionla çktık ve 1000 kişi de olsa BOSTANCIYI SALLADIK! izleyen bilir hatırlar..
herkeze başarılar.. umarım finalde görüşürz kalırsak..