Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • __Katie__ • 8 Nisan 2007 00:00 • #627049
    ...Bence böyLe yapıp sabah'ın 8'inde kimseyi bu $ekiLde üzme...Bana de ki "Gamze burda sesin kaydı,$urda detone oLdun,performansın yoktu cart curt"bana bunLarı de tabii ki eLe$tir ve ben de finaLde daha iyi bir performans göstererek,$arkımı daha iyi söyLeyebiLeyim;eLe$tiriye acıgım.Fakat senin burda dedikLerin pek eLe$tiri cercevesine girmiyor diye du$unuyorum...Yine de sana da te$ekkür ederim...Ben grubuma güveniyorum;$arkıma güveniyorum;besteme de güveniyorum;kendime de güveniyorum...Ayrıca butun grupLar bir emek verdi..Herkes kendine göre cok iyiydi.Herkesi ayrı ayrı tebrik ederim ve finaLde de ba$arıLar diLerim.
    *Kenan Evren Anadolu Lisesi Solisti*
Bu konunun tüm mesajları