Valla ben iyi çaldığımızı düşünüyorum (burak bora anadolu lisesi) ama gerçekten bi kaç grup çok iyiydi belirtmeden geçemiyeceğim.Hasal - Welcome to the Jungle / Haydarpaşa teknik - Du hast / Bağcılar ATL - Smoke on the water.Organizasyon çok kötüydü.Soundcheck'e ilk çıkan grup bizdik ve 30sn lik bi soundcheck yaptık(bazı gruplarınki bayauzun sürdü).Kulislerdeki tuvaletler uzun bir süre kullandırılmadı.Güvenlik çok kötüydü.Yani bi organizasyon yapılıyor, salon içinde güvenlik var ama salon dışı bahçede en ufak bi güvenlik önlemi yoktu.Avrupa gruplarının içeriye alınıp Andolu yakası gruplarının dışarıda bekletilmesi tamamen saçmalıktı.Çok büyük uğraşlarla anadolu yakasından içeriye giren ilk grup bizdik.Sahnede elimizden geleni yaptık umarım beğenmişsinizdir.Bazı gruplar çok iyi değildi ama onları söylemek istemiyorum çünkü arkadaşların emeği var.Yarışmaya katılan herekese teşekkürler ve başarılar.Eğer bizim grubumuzu dinlediyseniz olumlu olumsuz yorumlarınızı yazarsınız sevinirim.
Rainbow-Long live rock n'roll
Bassist - Birant
Burak Bora Anadolu Lisesi