korkmaz yiğit bizden bi önceki gruptu ve oldukça başarılıydı.özellikle vokalleri çok iyiydi.tabi eğer amfilerde sorun yaşamasalar çok daha iyi olcaktı.umarım finale kalablrsnz.biz de soundcheck te yaşadk we görevlilere 100 kez anlatmamıza rağmen hiç takmadılar ve olan bizden önceki okullara oldu..neyse ki biz elektroda sorun yaşamadk.ancak konser sırasında 3 kez söylememe rağmen bas ın sesini açmadılar ve şarkıda bas ön planda olması gerekiodu.öte yandan seyirciler bayaa bi destek werdi çok mutlu oldm = ) hepsine teşekkürlerimi iletiyorum. ayrıca eklemeden geçemicem soundcheck te du hast ı duydum we vokallerinin sesi tam uyuyo.