selam arkadaşlar ben hkl nin vokali beğenilerini belirten arkadaşlara teşekkürler ama belirtmeliyim ki sahneye çıkmamdan 1-2 saat önce özel nedenlerle sinir krizlerine girmiştim sesimin gitmiş olmasından korkuyordum öyle bir bağırdım ki 4-5 metre ilerdeki arkadaşım o gürültüde sesimi duyup yanıma koştu yine de elimden gelenin en iyisini yaptım,teşekkürler.bu arada performans videolarına nerden ulaşacağımızı bilen bir arkadaş var mı?