Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • purplelit • 8 Nisan 2007 00:00 • #627100
    purplelit sen nazsın değilmi? çok güzel söyledin =) tebrik etmek istedimde kaçtın biraz...ben sizden sonra çıkan gruptaki uzun basscıyım=)

    ya ben orda kime baktığını anlamadığım için arkamı dönüp gittim ama özür dilerim hakkaten öyle kasıtlı bi gidişim yoktu yani=) teşekkür ederim tebriğin içinde=) (ne kadar geç olsada) sizde baya iyiydiniz ayrıca anathema_deep ve welcome to the jungle da çok iyiydi. bugün çıkıcak gruplarada başarılar.. smoke on the water __ vokal:P:D
Bu konunun tüm mesajları