Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • Elerki • 10 Nisan 2007 00:00 • #627250
    ELERKİ sence ilk 20 ye hangi okullar girer..? birde sonlara doğru çoğu jüri üyesi gitmişti bu okulların finale kalıp kalamayacağını etkiler mi?
    10 Nisan 2007 Salı | Yazan: cavalye


    Benim bu konuda yorum yapmam uygun olmaz. :) Ama şunu söyleyeyim. Jüri formlarını biz hazırladık ve yarışma boyunca da o formların devamlı karalandığını,bir şeyler yazılıp çizildiğini gördük jüriler tarafından.(jürinin arkasıydı görev yerim oradan koşturup durduk ama oturduğum zamanlar jüri her an sahneyi takipteydi) Jürinin azalması konusunda yapılabilecek bir şeyimiz olamıyor çünkü takdir edersiniz ki bir insanı tüm gün o koltukta oturtmak çok zor,sonuçta bir günleri gidiyor. :/ Ama az jüri varken de devamlı takip ediliyor jüri formları bir iki işaretle kalmayıp notlar alınmış bir halde teslim ediliyor.Geçen sene cuma günüydü sanırım 3-4 kişi kalmıştı jüride, son 5 okul kala ve okullardan 3'ü finale çıkmıştı. :)
Bu konunun tüm mesajları