Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • skater_memo • 10 Nisan 2007 00:00 • #627254
    o değil de creeping death i inanılmaz beğendim. seyircilerin bi kısmının die die die diye eşlik ediyor olması da çok hoş. ama sanırım ilk solonun başlarını çalmamışınız ses gelmiyordu. çaldınız da ses mi çıkmadı yoksa atladınız mı orayı ? çalamıyo musunuz ha ha ha ha :P


    teşekkürler yorumun için :) evet çalmadık, çalamadık :D daha dogrusu şöyle: baştaki solonun tamamını değil ama bazı kısımlarını calıyorduk, kopuk kopuk olmasın diye tamamen cıkarttık. bir de videoda duyulmuyor ama baterist twini fena kullandı. sahneye cıkınca bizim gruba birşeyler oldu zaten herkes gaza geldi :D
Bu konunun tüm mesajları