is this love'ı izledim...vokaller güzel olmuş, soloyu da beğendim (: davuldaki arkadaşımı tebrik ediyorum (: benim küçük kuzen nds'nin ilköğretiminde o kadar gıcık etti ki beni biz sizden daha iyiyiz diye onun yüzünden önyargılı izledim valla videoyu .p.p tebrikler arkadaşlar, merak ettiğim bi yorumdu, gayet de hoş olmuş (: