Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • AlperSina • 10 Nisan 2007 00:00 • #627258
    şu anda söylediklerime çok dikkat etmem gerekiyormuş gibi bir his var içimde...

    Çok özür dileyerek söylüyorum. Aslen tüm grupları izlemem gerekiyordu farkındayım ama ben çoğunuzun aksine lise son'um. O yüzden kalamadım izleyemediğim tüm gruplardan özür diliyorum.

    Biz de çıktık, yorumumuzu icra ettik. Beğenen arkadaşlar varsa ne alâ. Beğenmediyseniz de sebebini iletin kendimizi düzeltelim. Malesef youtube'a koyamıyorum çünkü bende kaydı yok. Okula gitmediğim için bu aralar alıp ta koyamam malesef. Arkadaşlarım koyar umarım.

    Bir de bizim okulun (istanbul lisesi) bestesini dinleyen olmadı mı hiç?
Bu konunun tüm mesajları