Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • AlperSina • 10 Nisan 2007 00:00 • #627259
    Arkadaşlar tekrar belirticem lütfen fuel rezaletti falan derken okul adıyla belirtin cunku biz KEMAL ATATURK LİSESİ olarak 7 NİSAN CUMARTESİ Fuel çaldık.
    8 Nisan'da Fuel çalan 1 okul daha vardı kağıthane profilo ydu galiba.. Onlar fuel ı kötü çaldılar,herkes fuel çalanlar rezaletti diyo lütfen bizi pazar günkü fuel la karıştırmayın:D biz kurban gitmeyelim:D Cumartesi günü fuel çalan biz yani Kemal Atatürk Lisesi, Pazar günü çalanlar kağıthaneydi.Lütfen fuel la ilgili bişi yazarken gün veya okul adı belirtirseniz cok seviniriz:D


    Bence cumartesi çalınan da pek parlak değildi. Yanlış anlama kötüydü demiyorum. Ama bateristiniz aksak atak yapamıyor ve vokal cidden kötüydü. Gitarlar güzeldi ama bu canlı performans ve grup bir bütün olarak iyi olmalı "iyi" olmak için
Bu konunun tüm mesajları