tebrikler arkadaşlar, merak ettiğim bi yorumdu, gayet de hoş olmuş (:
10 Nisan 2007 Salı | Yazan: deepestpurple_
teşekkür ederiz :) yanlız tonmaister kız vokalimizin sesini pek beğendi galiba çünkü sesini daha da açmış sanki sonradan =) o yüzden ikinci ses biraz baskın olmuş ya, neyse.. =)