büyük gün geldi! umarım kalabiliriz finale, biletti ticaretti şikeydi bunlar olmaz umarım...finale kalalım ama finaldeki grupların sonuncusu olalım!..yeter ki o sahnede bi dahaa çalalıııım!! (:
bu arada kim şebo çaldı hangi şarkısını? nasıldı video falan var mı arkadaşlar yaa? meraklardayım...