Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • demonwizard • 11 Nisan 2007 00:00 • #627296
    Anathema - Deep çalan okul güzeldi.
    Darüşşafaka Lisesi'nin solistinin sesi çok güzeldi.
    HASAL'ın performansı harikaydı.
    Korkmaz Yiğit Anadolu Lisesi de çok güzel seslendirdi parçayı.
    Ben FMW Nişantaşı'nın performansını da beğendim , hoştu.
    Aklıma geldikçe not düşerim buraya =)
    Küçük bir sorum var: Göztepe İhsan Kurşunoğlu Anadolu Lisesi ve de Adıgüzel Güzel Sanatlar Lisesi'nin performansını izleyebileceğimiz herhangi bir video varmı?
Bu konunun tüm mesajları