Bence cumartesi çalınan da pek parlak değildi. Yanlış anlama kötüydü demiyorum. Ama bateristiniz aksak atak yapamıyor ve vokal cidden kötüydü. Gitarlar güzeldi ama bu canlı performans ve grup bir bütün olarak iyi olmalı "iyi" olmak için
10 Nisan 2007 Salı | Yazan: AlperSina
öncelikle ben kemal atatürk ün solisti(hani isim benzerliği kafayı karıştırmaya). eyvallah iyi güzelde vokal cidden kötü demek ne sana ne bana ne yoldaki her hangi birine birşey kazandırmaz. eleştiri biraz yapıcı biraz uyarıcı olmalı. bu senin yaptığın bende direk "karalama" izlenimi yarattı. dinlemeyen için bi önyargıdır bu senin yazdıkların.haklısın 20. gruptan sonra falan herkes amfilern kurbanı oldu neyse artık şu sonuçlar gelse de rahata ersek:) internetten de açıklanacak mı bilgisi olan var mı?