Birtakım aksiliklere rağmen Kadıköy Lisesi olarak bi şekilde çıktık sahneye çaldık Rock the Night'ı :) Nasıl çaldık nasıl indik sahneden hiç farkında değilim tam bi kaos yaşadık gitarımızın kaybolması yüzünden. Bakalım, buna rağmen elimizden geleni yaptık hakedip etmediğimizi öğrenicez yarın. Finale kalırsak çok daha iyi çalıcağımızdan eminim :)
Bu arada Kadıköy Anadolu Lisesi'nin performansını çok beğendim tebrik etmek istiyorum onları :) Dame de Sion (Is This Love) ve Adıgüzel Güzel Sanatlar Lisesi de oldukça iyiymiş :)
Bize yardımcı olan tüm yarışmacı arkadaşlara teşekkür ediyoruz Kadıköy Lisesi olarak.
-Rock The Night- Kadıköy Lisesi bassçısı