Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • frozenumblurry • 11 Nisan 2007 00:00 • #627298
    Birtakım aksiliklere rağmen Kadıköy Lisesi olarak bi şekilde çıktık sahneye çaldık Rock the Night'ı :) Nasıl çaldık nasıl indik sahneden hiç farkında değilim tam bi kaos yaşadık gitarımızın kaybolması yüzünden. Bakalım, buna rağmen elimizden geleni yaptık hakedip etmediğimizi öğrenicez yarın. Finale kalırsak çok daha iyi çalıcağımızdan eminim :)
    Bu arada Kadıköy Anadolu Lisesi'nin performansını çok beğendim tebrik etmek istiyorum onları :) Dame de Sion (Is This Love) ve Adıgüzel Güzel Sanatlar Lisesi de oldukça iyiymiş :)
    Bize yardımcı olan tüm yarışmacı arkadaşlara teşekkür ediyoruz Kadıköy Lisesi olarak.
    -Rock The Night- Kadıköy Lisesi bassçısı
Bu konunun tüm mesajları