Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • 89boy • 12 Nisan 2007 00:00 • #627347
    the memory remains-FMV Isık Lisesi; finale kalamadık...nedn mi acaba? juride murat boz war var diye mi? riyakar insanlar!!performans sergilerken kafa sallıyorlar,aynı bravo der gibi ama eliyorlar. nerde adillik? nerde sahne performansı??detone olsam da ordan oraya zıplayan , seyrciyi de sarkıya katan nadir performanslardan birini segilerdgmzi soledi herkes,biz de umutlandık,finaldeyiz dedik ama jurinin sahte yuzu su yuzune cıkana kadar!!!!! ama yine de finale cıkanlara basarılar umarım dame de sion alır,kulis arkadaslarımız......

    SENEYE GORUSMEK UZERE!!!!!!!!!!!!!

    Nişantaşı FMV Özel Işık Lisesi solisti-TUGBERK!!!!!
    12 Nisan 2007 Perşembe | Yazan: __tooberk__


    inanın bizim okuldan sonra ilk sizin okulu aradı gözlerim gelen faxta.. göremeyince baya bi üzüldüm ilk sevinç dalgasının ardından... bence kalmalıydınız kesinlikle ama yılmak yok müziğe devam diyorum =)) basarılar =)
Bu konunun tüm mesajları