Keske kalsaydı dediğim bir grubun gercekten kalması gerektiği sonucuna vardım... Avusturya lisesinin bestesi keşke kalsaydı... Emek, sevgi hersey vardı o bestede... Elenmeyi haketmediler sanırım... Ama onları cok seviyorum herseye ragmen... Üzülmesinler... :) Höbeleniz