Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • redpartizane • 12 Nisan 2007 00:00 • #627349
    Neye göre puanladıkları açık!
    Yani burada rezillik ve yağcılık söz konusu.İsmi olan bazı okullar şarkıları berbatta olsa nedense hep finalde yapmayın allahaşkına.Ama Asıl suç bizde!Bu adamlar bizim üzerimizden milyarlar kazanıyor!!!Biz organize olamıyoruz!Bir sene bunları korkutalım bakın neler oluyor!Niye o saçma productiona veriyoruz bu işi,kendi aramızda bir bar kiralıyalım o bizim festivalimiz olsun önemli olan çalmak eğlenmek olsun.At yerine konmaktan bıkmadınız mı hala,hem emeğin karşılığıda alınmıyor.Madem beğenmiyoruz ve hep sinirlenen biz oluyoruz bunlara her yıl milyarlar kazandırmaya gerek yok!!Hem bu arada olcayto kim,aylin aslım kim ya.Aylin aslım dımtıs dımtıs müzikten buralara ne zaman terfi etti?
    12 Nisan 2007 Perşembe | Yazan: redpartizane

    arkadaşlar ben ciddiyim bunlara para kazandırmayalım!o ne biçim jüri ya?
Bu konunun tüm mesajları