abicim mesele ne para ne de baska bisey.. dünyanın ne kadar b.ktan insanların ne kadar cıkarcı olduğunu düsünürsek bu zamanda kendimizi yormanın bi alemi yok.. elendik bitti gitti.. eğer arkadaşın birlikte bi festival fikriniz var.. underground metal grupları çağırıp bişeyler yapılabilir.. herkes kendini tanrı zannetmesin.. kimseyide küçük görmesin.. elbet elimizden bişey gelir..