intaş liseliler kimse bizden daha zor şarkı çaldığını idda edemez diyerek biraz iddalı konuşmuş. everytime i die ın geçişleri ve soloları tabi ki, gayet zordur. ancak davul hakaten tebrik edilesi. köklü okul olmak konusunda da biraz abartmışlar. listede hiç adını ilk kez duyduğum bir sürü okul var. lakin diğer dediklerine katılmadan edemiyorum.
istanbul lisesi olarak yorumda everytime i die ile katılmıştık. şarkı anons edildiğinde gelen çığlıklarla, şarkı başlandığında bütün salonun zıplaması ile heyecanlanmıştık. bestede fülüt olsun, binimum akor değişimleri veya bas gitar partileri olsun (hele sözleri ile) kaliteli bir beste çalmıştık. ikisinde de elenmişiz sağlık olsun.