finale kalanların adlarına bakarken bir kaç okulun yokluğuna üzüldüm açıkçası.. bunların başında da avusturya lisesinin bestesiyle nişantaşı ışık geliyo.. bestenin başına zaten sahnede gelebilecek bütün talihsizlikler geldi nerdeyse, ışık da neden kalmadı bilmiyorum. Ama onun dışında da, (bütün okulları bilmiyorum gerçi ama, bildiğim kadarıyla söylersem) finale kalanların arasında finali haketmeyen okul göremedim ben...
Güzel bir final olur umarım, yarın da program açıklanıyomuş...