intaş okul konusunu cidden abartmış. biz kemal atatürk lisesi olarak kendi binası olmayan bir okuluz yani yaklaşık 8 senedir(ve finaldeyiz)..başka bi okulun yanında sığıntı gibi okuyoruz.. ve aynı şekilde en zor şarkı falan.. müzikte her zaman senden iyisi vardır bunu kabul etmek lazım. bence yanlış açıdan bakıyorsunuz..bostancı gösteri merkezine çıktınız binlerce kişiye çaldınız var mı bundan daha önemli bişey..umarım bu elenişiniz sizi daha çok kamçılar daha büyük müzisyen olmak adına.. bu arada burak gürpınarın çilekeş alinin athena hakanın falan müzikten anlamadıgını söyleyen arkadaşlarda yanılıyor gibi geliyor bana..finalde herkese başarılar