youtube da izledim memory remains'i. ben juride olsam kesinlikle finale bırakır üzerine ödül verirdim. mükemmel bir performans bence. seyircilere söyletme olsun, vokalin tavırları sahne duruşu olsun gayet iyi. james hetfield izlese aferin der :)
bu şarkı kesinlikle finalde yer almalıydı. haksızlık diyoruz ya işte bu olay haksızlık.
grupla hiç bir alakam yok. tanımam etmem kadıköy lisesini destekliyordum ama onların finale kalamamasından daha çok koydu bu :)