arkadaşlar selamlar herkese...smoke on the water'la finale kaldık çok sevindik ama,
açıkçası söylemek istediğim bir kaç birşey var...öncelikle, bu bizim ilk kasdavımızdı ve sadece ve sadece o güzel sahnede çalmaktı önemli olan bizim için, ve o kalabalığa çaldık, eğlendik yeni insanlar tanıdık şimdi birinci de olsak sonuncu da olsak hiçbirşey bu güzel mutluluğu değiştirmeyecektir...elenen arkadaşlar, lütfen kendinizi paralamayın boşuna...ne kadar güzel hepimiz müzikle uğraşıyoruz, emek harcıyoruz...birilerinin bizi birinci ya da üçüncü beşinci seçmesi gerçekten bu kadar önemli midir? bir kere hepsinden önce müzik yapıyoruz, sanat yapıyorz ve biliyorsunuz demek istediğim bu kavramlarda iyilik güzellik görecelidir ;) yani aslında önemli olan eksiklerimizi bilmek gidermeye çalışmak ve de bunları yaparken eğlenmek...lütfen kimse kimse üzülmesin...tabii ki de orada bir kez daha çalmak hepimiz için muhteşem olurdu ama bir eleme söz konusuysa, birileri mutlaka ki elenecek demektir zaten...
şimdi diyebilirsiniz sen niye bu kadar bilmiş bilmiş konuşuyorsun diye...ben bugün faks gelmeden önce bunları düşünüyordum ve çıkardığım sonuçlar bunlardı (: ve şunu da belirtmek istiyorum, 30 bileti geçtiğimizi hiç sanmıyorum ;) lütfen elenen arkadaşlar üzülmesinler...biz önce kendimizin jürisi olalım.ki mesela böyle olunca ben bizim grubu sınıfta bırakıyorum (: aynen çalışmaya, kendimizi geliştirmeye devam edeceğiz...hatta kocaman kocaman teşekkürler kasdava, o sahnede çalmayı öyle bir tecrübeyi bize yaşattığı için. (: ben dün gece çok üzdüm kendimi kesin kalamicaz diye de ondan böyle konuşuyorum şimdi... (: