Arkadaslar Haydarpasa Teknik Okulları Olarak cok sevincliyiz 3 sene sonra bir ilk basardık okul adına :D Finalde beraber yarısacagımız diger arkadaslara basarılar diliyorum kalamayan arkadaslar adına uzgunum arkadaslar inanın adaletli bir yarısma degil ben acıkcası bu senede ümitli degildim kasdavdan sonucta 10 senedir konusulan bir muhabbet en cok bilet satan kazanıyor fazla bilet satmadık 150 bilet sattık ama bilmiyorum yani emegin hakkı bence verilmiyor gonul isterdiki tüm okullar tekrar cıksın herkez kendi capında bir seyler yapmaya calıstı yaş ortalamasına baktıgımızıda calanlarda 17 yi gectigi pekte soylenemez ben 19 yasımdayım benim icin guzel bir mutluluk yasında vermiş oldugu bir tecrübe tabikii bu tip seylerde gozum yok tabii ki o sahneye cıkmak cok eglenceli insana mutluluk veren bir sey fakat ben bu işten paramı kazandıgım icin emin olun sizden daha az zevk alıyorum cunku ben bu zevki her pazar cıktıgım bardan alıyorum arkadaslar kesinlikle müzigi bırakmayın yeteneksizim diye bırakmayın boyle boyle ufak seylerle baslayın emin olun faydasını goreceksiniz. Finalde gorusmek üzere bu arada Haydarpasa Teknik Okulları olarak finaldeyiz ve 9 uncu sıradayız sıramız gayet güzel umarım hepiniz orda olursunuz hepinizi costururuz hepinizi eglendiririz finalde gorusmek uzere saglıcakla kalın...
Kaan Acurol
Haydarpasa Teknik Okulları Rammstein Du hast
Ve Broken Chains her pazar Taxim Bachus Bar Heavy Metal Geceleri :D Giriş Ücretsizdir!!
www.brokenchains.garaj.org
Reklamın iyisi kotusu olmaz geyik tabi bunlar yanlıs anlasılmayalım! :D:D