ne abartmasından bahsediliyo ya? tabi ki bostancıya çkıp çalmak çok önemliydi ve tabi ki müzikte hep senden iyisi vardr! ama bu yarışma ve yarışmacılar belirli . ben kimseyi eleştirmek için sölemedim bazı şeyleri. hatta yine söylüyorum. finale kalanları tebrik ediyorum.
benim derdim kimseyle değil. bu elemeleri yapanlarla. hakeden arkadaşlar zaten finaldeler ama hakeden ve finalde olamayan da çok okul var. eğer bu bir müzik yarışmasıysa evet iddia ediyorum en zor şarkıyı biz yaptık ve elendik. demekki müziğe bakılmıyormuş.
zaten iş işten geçti. konuşmanın alemi yok. herkeze başarılar.
kadıköy intaş lisesi - orhan
şarkının zorluk derecesi onun kalitesi değildir en zor parçayı çalan en iyi ödülü olucak diye bir durum yok bu yarışmada olamazda.. müzik hız ya da zorluk değildir.. müzik hissetmektir