Neye göre puanladıkları açık!
Yani burada rezillik ve yağcılık söz konusu.İsmi olan bazı okullar şarkıları berbatta olsa nedense hep finalde yapmayın allahaşkına.Ama Asıl suç bizde!Bu adamlar bizim üzerimizden milyarlar kazanıyor!!!Biz organize olamıyoruz!Bir sene bunları korkutalım bakın neler oluyor!Niye o saçma productiona veriyoruz bu işi,kendi aramızda bir bar kiralıyalım o bizim festivalimiz olsun önemli olan çalmak eğlenmek olsun.At yerine konmaktan bıkmadınız mı hala,hem emeğin karşılığıda alınmıyor.Madem beğenmiyoruz ve hep sinirlenen biz oluyoruz bunlara her yıl milyarlar kazandırmaya gerek yok!!Hem bu arada olcayto kim,aylin aslım kim ya.Aylin aslım dımtıs dımtıs müzikten buralara ne zaman terfi etti?
12 Nisan 2007 Perşembe | Yazan: redpartizane
Arkadaşlar,bunlara alışalım katıldığımız sürece.Katılıp elenip eleştirmek bir yere kadar ,10 yıldır zaten belli olayın iç yüzü,ama bir kere herkes karar verip kasdava katılmayı reddederse bakın neler değişiyor!!!