ben 1. olmak için en zor şarkıyı yaptık demedim zaten.. lafı bi tarafından anlamasın kimse. kimseye lafım sözüm yok. ama bu sene yapılan en zor şarkı ve en eğlenceli şarkılardan biriydi ve zaten bizde 2000 kişi falan kalmıştı ve onları da coşturduk ve jüri ayakta alkışladı. peki sorun neydi? ilk 3 e giremeyiz anlarım ama ilk 30 a bile girememek bu harika performansla çok koydu.
sadece bunu söylemek istedim. finaldekilere başarılar..