Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

10.Kasdav Liselerarası Müzik Yarışması @ Bostancı Gösteri Merkezi - Bostancı - İstanbul

  • RevengeISeek • 13 Nisan 2007 00:00 • #627380
    şarkının zorluk derecesi onun kalitesi değildir en zor parçayı çalan en iyi ödülü olucak diye bir durum yok bu yarışmada olamazda.. müzik hız ya da zorluk değildir.. müzik hissetmektir
    13 Nisan 2007 Cuma | Yazan: alakasızchsu


    hep sakin olmaya çalışıyorum ama olmicak sanırım..

    kesinlikle sana katılıyorum.. katılarak gülüyorum demek istedim yani.. şarkının zor olması olmamalıydı zaten bizi finale çıkaracak olan.. zaten hissederek yaptığımız bişeydi sahnedeki olay..

    anlayamadığım şey şu.. neden özellikle (hepsi değil sadece bi kısmı) finalistler kırk yıldır müzikle uğraşıyormuşcasına göklerde dolaşıyor.. teşekkürler ama müziğin ne olduğunu öğrenmek için başkasına ihtiyacımız yok..

    finalistlere başarılar..
Bu konunun tüm mesajları