ya arkdaslar herkes haklı aslnda sıke olup olmadıgını cıdden bılmıyorum ama herkesın kendını fınalde gormesınden kaynaklanan bısey. bız fınale kaldık bır teknık lıse olarak 3 senedır katılıyor okulumuz .. ne bılındık bır okul .. ne ozel .. . vede 150 bılet sattık .. bumu sıke eger buysa cıdden kendımden utanırdım ama fınale kalanların haklarını yemesek.. ayrıca bu gun gıttık ve eksıklerımızle artılarımızı bıze soledıler yapmamız gerekenlerı.. jurının aldıgı notlar ne dusunduklerı .. herneyse sonuc olarak hakları yenenler olmustur ama genelleme yapmadan once bı dusunun, tabıkı bazı kısıler kalcak fınale bagzıları elenıcek kendıne yedırememe gıbı bı olay sacma gelıyor bunu yarıs olarak gormek mantıksız aslnda .. oraya cıkıp eglenmek dıılmı zaten dogru olan gecen sene eglence ıcın cıktık kalamadık ne bı uzuntu nede baska bısey ertesı gun unutmustuk bıle .. hırs yapmaya gerek de yok.. nese ıcımı doktum =))) herkese basarılar
Haydarpaşa teknik basscısı
rammstein - du hast